wtorek, 18 września 2012

Mikołajowa pościel

Wczoraj zakupiliśmy Mikołajowi pościel do łóżeczka;-)
Z pościelą mieliśmy już przeboje jakiś miesiąc temu. Zamówiłam dwa komplety przez internet ( nie będę robić antyreklamy, więc nie podam strony) i pościel była tak różna od tej ze zdjęć ( biel była wręcz brudna) załączonych na stronie, że odesłaliśmy ją do sprzedawcy i na szczęście udało się odzyskać pieniądze.
Długo w między czasie szukaliśmy czegoś i w sieci i w sklepach i nic kompletnie nie wpadło nam w oko.

Wczoraj poczyniliśmy drugą próbę i udało się kupić nową pościel, która wkońcu w 100% spełniła nasze oczekiwanie;-)Zdecydowaliśmy się na kolekcję z Mothercare z motywem Misia. Pościele są w kompletach, ale my już wcześniej osobno kupiliśmy kołderkę -> 120 x 100  (do wyboru są dwa rozmiary, drugi większy to 150 x 120), do tego dobraliśmy poszewkę na kołderkę, poszewkę na podusie, prześcieradła na gumce ( w komplecie są dwie sztuki z różnymi motywami) i do kompletu dobraliśmy jeszcze śpiworek ( już drugi, pierwszy upolowałam Tkmaxx) i bumper;-)


Pościel:


Śpiworek

Bumper



Ciekawa jestem Waszych opinii dotyczących poduszeczki dla niemowlaka, kupować, nie kupować? Różne są w tym temacie szkoły, te normalne podusie są od 12 miesiący, więc niektórzy kładą Maluszki bez poduszki ( się zrymowało;p), niektórzy kładą na takich płaskich, wyprofilowanych poduszeczkach, więc sama nie wiem (?) Jak śpią/spały Wasze niemowlaki?

ps. a już jutro mały przegląd literatury o tematyce ciążowej;-)

15 komentarzy:

  1. Ślicznie tu u was! :)
    Będę wpadać częściej!!!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo i zapraszamy;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudne te misie:) Piękna pościel. A co do poduszki, darujcie sobie na początek. Mam dwoje dzieci i żadne nie używało.

    A, i mam prośbę, czy mogłabyś usunąć pisanie tych kodów po komentarzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za info odnośnie poduszki;-) Jeżeli chodzi o kody to musze dojśc najpierw jak się to usuwa;-) POZDRAWIAM

      Usuń
  4. moje dziewczyny poduszek nie używały... i dla kolejnej też nie planuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że dołączyłaś do blogosfery. Ja pościeli nie kupuję, bo takiego maluszka do 0,5 roczku nie zamierzam przykrywac. Mam natomiast śpiworki, które są bezpieczne i wygodne. A o poduszce to w ogóle nawet nie myślę. A bumper to ochraniacz na szczebelki? Będę tu zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też postanowiliśmy, że pościel zostawimy na później, ale chciałam już kupić wszystko do kompletu, w razie gdyby okazało się, że wycofali np. tą kolekcję. Śpiworki są super;-) tak, bumper to ochraniacz na szczebelki;-)

      Usuń
    2. Aha:) No pewnie! My nie mamy ochraniacza, bo chcę widziec Lilkę nie wstając z łóżka:) Wyłącz sobie w ustawieniach-> komentarze i posty--->wyryfikacja obrazkowa. Pozdrawiamy

      Usuń
  6. Witaj:) tez muszę sie w koncu wybrać do tkmaxx.. Co do pościeli, to ja nie kupuje. Mila bedzie miała spiworek i kocyk, poduszka jest zbędnym wydatkiem. Moja sąsiadka pod Materac włożyła dwie książki. Materacyk lekko sie uniósł i tak było dla małej najwygodniej :-) tez tak zrobię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej;-) w Tkmaxx są naprawdę piękne rzeczy, śpiworek (na ciut większego Malucha) kupiłam tam za 56 zł (kolekcja Disney), resztę będę Miała jak Mikołaj podrośniej. Baaardzo podoba mi się pomysł z książkami pod materacykiem, też to przetestujemy;-)

      Usuń
    2. Można też pusty segregator:D

      Usuń
  7. Bardzo fajny komplecik i taki uniwersalny, bo właściwie i dla chłopczyka i dla dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń