wtorek, 1 października 2013

Instagramowe podsumowanie września



Dziś stawiamy tylko i wyłącznie na fotorelację, czasu brak na konsktruktywną treść. Mikołaj roczek kończy w sobotę i sobota u nas imprezowa, więc generalnie nie wiem w co łapki włożyć. Okna umyte, salon pomalowany, sypialnia w połowie też, część dekoracyjna prawie na tip top, pozostało sprzątanie i gotowanie - ogarniemy, szczególnie, że posiłki nadjeżdżają w dniu jutrzejszym w postaci mojego Taty <3

Podsumowanie miesiąca września przed Wami!

ps. tak, mam grzywkę:D






29 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie w grzywce !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotki super! U nas tez impreza w sb i druga w niedz. Okna wczoraj mylam;) buzja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, to u Was na bogato, jak wesele z poprawinami:) czyste okna to podstawa:) buziaki cudnego imprezowania!!

      Usuń
  3. Też słuchamy Meli:) Jak patrze na Twoją grzywkę nabieram ochoty na to by znów powrócić do grzywki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzywę zrobiłaś :) Wyglądasz jeszcze młodziej i teraz jak siostra Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Was super rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale ci z ta grzywką. ja 3 miesiace temu postanowilam pozbyć sie swojej po 2-ch latach- odmiana na jakis czas:)

    OdpowiedzUsuń
  7. i jak się czujesz w grzywce ?! Ja dziś byłam u fryzjera i też miała być grzywka ale ostatecznie mam włosy krótsze o połowę ale bez grzywki :D ale mnie kusii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobrze, nawet bardzo, są momenty, że zerkam na swoje odbicie w witrynie sklepowej:D zaszalej i zrób grzywę :) ciekawa jestem Twojej fryzury!

      Usuń
  8. ładne obrazki, widać, że dobrze Wam ze sobą! miłego października!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna Hanula i piekny Mikołajek:) widze wyrazne podobienstwo naszych chłopaków;)a ty w grzywce wyglądasz jak nastolatka-uroczo:))
    Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia, dzięki za komplemenciki, bardzo to miłe wszystko:D chlopcy nasi temperamentni!!

      Usuń
  10. piękne foty i piękni Wy! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super podsumowanie wrzesnia :)
    Lece do Was na insta :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, w grzywce jest Ci bardzo do twarzy, no ale ładnemu to we wszystkim ładnie...
    Buziaki
    Maryś

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie podsumowania :-). Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty wyglądałaś zawsze młodo, no ale teraz z tą grzywką to mega młoda laska z ciebie. Oj, mąż niech lepiej pilnuje takiej lalki. A MIKO kochany!

    OdpowiedzUsuń